Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bolus1 raczkujacy
Dołączył: 23 Cze 2011 Posty: 651 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: GD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Styczeń 7, 2014, 10:49 pm Temat postu: [s] Kompletny silnik PY |
|
|
Witam
Mam do sprzedania kompletny silnik PY wraz z CAŁYM osprzętem oraz wiązką silnika
Trochę o silniku -> przebieg ~290.000km pochodzi z oryginalnego polo g40 które umarło
Silnik w stanie bardzo dobrym -> dwa lata temu remont (profilaktyczny bo i tak musiałem rozebrać silnik po uszkodzeniu kompresora chciałem się upewnić że żadne kawałki ladera nie wpadły do cylindrów – nic nie było) wtedy zmieniłem -> pompa wody, pasek rozrządu, uszczelniacze wału oraz wałka, głowica była dawana do szlifu oraz rozwiertu kanałów, założone są nowe zawory (utwardzane) ich prowadnice oraz uszczelniacze -> nowe sprężyny oraz wytrzymalsze nowe popychacze. Sam silnik był w idealnym stanie, żadnych progów na cylindrach gładź w bardzo dobrym stanie zero rys, wymienione były pierścienie – oczywiście nowe uszczelki na kolektorach oraz pod przepustnicą.
Po remoncie silnik na wszystkich cylindrach posiadał 12.5b kompresji przez rok czasu (ok. 20.000km) jeździłem bez kompresora i nie spalił ani grama oleju (Motul 10w60) Po roku czasu tj w kwietniu 2013roku zakupiłem NOWY kompresor G40 (tak nowy nigdy nie używany – odsyłam do Ebaya) założyłem go na nowym dolocie z ic od Movano w zderzaku oraz silikonach zamiast gum – dołożyłem filtr pipercrossa przy około 2600 obrotów dmuchał książkowe 0.6bara – w takiej formie zrobił jakiś 1.000 km poczym wysłałem go do Rafała (Ladro – znawca od G-laderów) który zrobił mi rozwiert RS i potwierdził faktyczność NOWEGO stanu ladera (dokumentacja - zdjęcia). Po rozwiercie na seryjnym znowu dolocie (założony seryjny dla sprawdzenia wyników) Auto było na hamowni gdzie pokazało 121 koni i około 190nm co daje więcej niż seria a zmiany były tylko samego G(i tak 0.6 bara) oraz wydechu. Dotoczyłem kółko 70mm oraz założyłem ostrzejszy wałek (który już sprzedałem) wróciłem do dolotu od movano oraz filtra pipercrossa na hamowni pokazał 157 koni i około 220nm przy 1 bara doładowaniu .
Niestety wynik ten był dla mnie zły ze względu na to iż owa moc ukazywała się znacznie za wysoko więc wróciłem do seryjnego wałka (Przy okazji sprawdzałem kompresje – bez zmian 12.5) i uzyskałem 144 koni i też koło 220nm lecz znacznie niżej i delikatnie. O Silnik jak auto dbałem jak głupi nigdy nie kręciłem powyżej 3.000 na zimnym silnik oraz zawsze chłodziłem po ostrzejszej jeździe -> auto nigdy nie startowało w żadnych wyścigach było użytkowane zgodnie z jego zastosowaniem (co nie oznacza że nigdy nie widziało odcinki) Silnik w tym aucie był pewny jak nic innego. Świece nowe 4wdp0 nowe kabel, nowa kopułka oraz palec oraz całkowicie nowa oryginalna cewka zapłonowa. Przepustnica przerobiony talerzyk na nierdzewny z usunięciem „piesków” na silnik daje gwarancje oraz odpowiem na każde pytanie bo pewnie połowy rzeczy co zrobiłem nie wymieniłem (czujniki.. Nowa sonda lambda..nowe wężyki smarowania G długo by wymieniać)
Skrót
PY + Alternator + kolektory + przepustnice + wężyki podciśnienia oraz chłodnicy
G40 (około 10.000 przebiegu) + cały dolot razem z IC (oryginalnym oraz Movano) przystosowany do polo 86c2f customowe mocowania itp. (każdy może sobie przystosować do innych aut)
Skrzynia biegów ATV (oryginalna od g40 zalana świeżym olejem)
Instalkę elektryczną do owego silnika
Jak komuś potrzebny to dorzucam cały wydech (od dwururki) przelot z końcówką od 1.9TDI
Cena 5.000zł (zjadę do 4.500 ;) ) samo G? 3.500zł
Jakiekolwiek pytania proszę dzwonić 501263664 zdjęcia mało dokładne bo jeszcze w aucie sprzed jakiś kilku tygodni na maila
Jakbym mógł prosić – umieścić ogłoszenie na innych forach motoryzacyjnych może znajdzie się chętny.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Zemis bobas
Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Styczeń 7, 2014, 11:27 pm Temat postu: |
|
|
A takze zapytam z innej strony....co sie stalo z buda?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
bolus1 raczkujacy
Dołączył: 23 Cze 2011 Posty: 651 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: GD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Styczeń 7, 2014, 11:32 pm Temat postu: |
|
|
a tak odpowiem "przewróciła się"
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
reprobate7 raczkujacy
Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 483 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Słupsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Styczeń 8, 2014, 8:13 pm Temat postu: |
|
|
Potwierdzam zdanie sprzedającego. Myślałem, że moje 11b na gar oznacza silnik w dobrym stanie, ale kolega posiada jeszcze w lepszym. Sam bym wziął, gdybym był przy kasie. Jak nie sprzedasz do wakacji to się może zdecyduje
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
bolus1 raczkujacy
Dołączył: 23 Cze 2011 Posty: 651 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: GD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Styczeń 8, 2014, 8:34 pm Temat postu: |
|
|
na wiosnę potrzebuje auto.. jak nie sprzedam silnika to kupie auto pod silnik... polo/trabant
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Zdunsky raczkujacy
Dołączył: 26 Gru 2008 Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Styczeń 9, 2014, 1:12 am Temat postu: |
|
|
Albo caddy. :D
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
bolus1 raczkujacy
Dołączył: 23 Cze 2011 Posty: 651 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: GD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Styczeń 18, 2014, 6:48 am Temat postu: |
|
|
Zamykamy nie ma
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|