Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czerwiec 3, 2009, 10:32 pm Temat postu: |
|
|
Chcę coś innego kupić. Akurat trochę pieniędzy wpadło i myślę nad czymś nowszym
Auto w niedzielę zmieniło właściciela
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czerwiec 8, 2009, 10:03 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
vwkas18 Admin
Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 1909 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław/Breslau Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czerwiec 9, 2009, 8:08 pm Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
nabite nowe tuleje już wszystko wiadomo czemu koleś go sprzedaje
przy tej mocy kompresji i czujnilku stukowym auto może dobrze chodzić pierwsze 6 miesięcy później to kupa
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czerwiec 11, 2009, 11:20 pm Temat postu: |
|
|
Dlaczego niby tak? Pytam, bo nie jestem dobry z mechaniki.. |
|
Powrót do góry |
|
|
vwkas18 Admin
Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 1909 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław/Breslau Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czerwiec 11, 2009, 11:54 pm Temat postu: |
|
|
skoro nie z mechaniki to przełoże to na życie
jeżeli masz obrączkę na palcu i okaże się że schudłuy ci nagle palcei postanawiasz zwiekszyć średnice wewnętrzną i tak chodzisz czas jakiś ruch powoduje ciśnienie i wyrabia się tulejka- a że jest toczona i nie hartowana to ulega szybkimu wytarciu
po pewnym czaasie znowu jest luźna
co do stukowego to tak jabyś słuchał muzyki przez ścianę- czyli powstają odbicia
ja u sibie też miałem propozycje tulejowanie bloku hehe ale wybrałem mniejsze choć kosztowne rozwiązanie w postaci nadwymiarowych tłoków
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez vwkas18 dnia Czerwiec 11, 2009, 11:55 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czerwiec 12, 2009, 12:17 am Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki za wytłumaczenie |
|
Powrót do góry |
|
|
Mac_Abra raczkujacy
Dołączył: 17 Gru 2008 Posty: 271 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otwock, WOT Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czerwiec 12, 2009, 1:22 am Temat postu: |
|
|
A to nie ma szans, żeby wsadzili porządne (hartowane/utwardzane) tuleje? Tylko fabryka tak umi?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
djla raczkujacy
Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 530 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Czerwiec 12, 2009, 7:19 am Temat postu: |
|
|
a ja moze sie nie znam ale wyglada mi to jakby tloki byly nowe a nie tuleje cylindra;p no moze sie myle poza tym planowany blok i glowica
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy Global Moderator
Dołączył: 07 Sie 2006 Posty: 664 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czerwiec 12, 2009, 9:48 pm Temat postu: |
|
|
co do tulejowania to nie zgodze sie z tym ze to do dupy... pracuje jako mechanik motocyklowy- tu tulejowanie jest na porzadku dziennym...obojetnie czy to skuter wodny,quad, szlifierka,muscle, naked itd. poczawszy od 50ccm do praktycznie 1300ccm. sa to silniki krecace sie minimum dwa razy wyzej niz te w polo (procz przeprawowek) . moc w przeliczeniu na litr jest wieksza i sa to silniki N/A takze obciazenia/przeciazenia/sily tarcia sa wieksze a same wlasciwosci wymiany termicznej sa takie same. jesli mamy mowic o tulejach z innej bajki to mowmy o tulejach powlekanych nikasilem wtedy mozemy mowic o zywotnosci, zmniejszonym tarciu i lepszym odprowadzaniu ciepla... co do samej kompresji to historia jest wszedzie taka sama (oczywiscie nie mowie o silnikach diesla). wracajac do zywotnosci materialow... sama konstrukcja kazdego silnika jest taka sama- elementy pracujace w systemie tlokowo korbowym zaprojektiowane sa tak by to one ulegaly zuzyciu. takze klaniaja tu sie pierscienie a nie blok, przy tytanowych zaworach zawory a nie gniazda, panewki a nie wal czy korba lub stopka. tak samo jest w zawieszeniach- tu padaja uszczelniacze, pozniej panewki a na koncu tlok z trzpieniem. wiadomo- kazdy ma swoja wizje auta idealnego- dla jednych to tylko oryginal, dla innych czesci oem ale w innych konfiguracjach a dla jeszcze innych calkiem nowy stuff.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
PatrykG40 G-majster
Dołączył: 13 Lip 2008 Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DolnyŚląsk(DLW) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czerwiec 29, 2009, 9:22 pm Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Wie ktoś coś może więcej o tym polo... to nie przypadkiem ktoś z forum...??
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
vwkas18 Admin
Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 1909 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław/Breslau Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czerwiec 30, 2009, 12:07 am Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
bezwypadkowy w Polsce cały przód był robione w DE
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czerwiec 30, 2009, 3:46 pm Temat postu: |
|
|
vwkas18 napisał: | http://www.allegro.pl/item675788838_okazja_polo_g40.html
bezwypadkowy w Polsce cały przód był robione w DE |
Skąd wiesz? I co było takiego robione?
[link widoczny dla zalogowanych]
O tym ktoś cos wie? |
|
Powrót do góry |
|
|
PatrykG40 G-majster
Dołączył: 13 Lip 2008 Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DolnyŚląsk(DLW) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Lipiec 1, 2009, 12:19 am Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] nie G40..... rarytasik...!!!
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Lipiec 1, 2009, 7:42 am Temat postu: |
|
|
OooO kurcze niezły bat-mobil |
|
Powrót do góry |
|
|
kjub raczkujacy
Dołączył: 15 Gru 2008 Posty: 109 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: rze Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Lipiec 1, 2009, 3:51 pm Temat postu: |
|
|
Okti napisał: | Skąd wiesz? I co było takiego robione? |
zmieniany zderzak przedni i krzywo leżąca maska.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Lipiec 1, 2009, 11:07 pm Temat postu: |
|
|
Ojeju to naprawdę niedopomyslenia w 18 letnim aucie...
Poza tym kas napisał, ze cały przód robiony, tzn?
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Lipiec 1, 2009, 11:09 pm, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|