Forum G-Lader Strona Główna G-Lader
Polski Club Fanów G40
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Aukcje z allegro itp...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 65, 66, 67  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum G-Lader Strona Główna -> Giełda
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czerwiec 3, 2009, 10:32 pm    Temat postu:

Chcę coś innego kupić. Akurat trochę pieniędzy wpadło i myślę nad czymś nowszym

Auto w niedzielę zmieniło właściciela


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czerwiec 8, 2009, 10:03 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
vwkas18
Admin



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1909
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław/Breslau
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czerwiec 9, 2009, 8:08 pm    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
nabite nowe tuleje Wesoly już wszystko wiadomo czemu koleś go sprzedaje
przy tej mocy kompresji i czujnilku stukowym auto może dobrze chodzić pierwsze 6 miesięcy później to kupa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czerwiec 11, 2009, 11:20 pm    Temat postu:

Dlaczego niby tak? Pytam, bo nie jestem dobry z mechaniki..
Powrót do góry
vwkas18
Admin



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1909
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław/Breslau
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czerwiec 11, 2009, 11:54 pm    Temat postu:

skoro nie z mechaniki to przełoże to na życie
jeżeli masz obrączkę na palcu i okaże się że schudłuy ci nagle palcei postanawiasz zwiekszyć średnice wewnętrzną i tak chodzisz czas jakiś ruch powoduje ciśnienie i wyrabia się tulejka- a że jest toczona i nie hartowana to ulega szybkimu wytarciu
po pewnym czaasie znowu jest luźna
co do stukowego to tak jabyś słuchał muzyki przez ścianę- czyli powstają odbicia
ja u sibie też miałem propozycje tulejowanie bloku hehe ale wybrałem mniejsze choć kosztowne rozwiązanie w postaci nadwymiarowych tłoków


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vwkas18 dnia Czerwiec 11, 2009, 11:55 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czerwiec 12, 2009, 12:17 am    Temat postu:

Wielkie dzięki za wytłumaczenie Wesoly
Powrót do góry
Mac_Abra
raczkujacy



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock, WOT
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czerwiec 12, 2009, 1:22 am    Temat postu:

A to nie ma szans, żeby wsadzili porządne (hartowane/utwardzane) tuleje? Tylko fabryka tak umi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
djla
raczkujacy



Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Czerwiec 12, 2009, 7:19 am    Temat postu:

a ja moze sie nie znam ale wyglada mi to jakby tloki byly nowe a nie tuleje cylindra;p no moze sie myle poza tym planowany blok i glowica

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
Global Moderator



Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 664
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czerwiec 12, 2009, 9:48 pm    Temat postu:

co do tulejowania to nie zgodze sie z tym ze to do dupy... pracuje jako mechanik motocyklowy- tu tulejowanie jest na porzadku dziennym...obojetnie czy to skuter wodny,quad, szlifierka,muscle, naked itd. poczawszy od 50ccm do praktycznie 1300ccm. sa to silniki krecace sie minimum dwa razy wyzej niz te w polo (procz przeprawowek) . moc w przeliczeniu na litr jest wieksza i sa to silniki N/A takze obciazenia/przeciazenia/sily tarcia sa wieksze a same wlasciwosci wymiany termicznej sa takie same. jesli mamy mowic o tulejach z innej bajki to mowmy o tulejach powlekanych nikasilem wtedy mozemy mowic o zywotnosci, zmniejszonym tarciu i lepszym odprowadzaniu ciepla... co do samej kompresji to historia jest wszedzie taka sama (oczywiscie nie mowie o silnikach diesla). wracajac do zywotnosci materialow... sama konstrukcja kazdego silnika jest taka sama- elementy pracujace w systemie tlokowo korbowym zaprojektiowane sa tak by to one ulegaly zuzyciu. takze klaniaja tu sie pierscienie a nie blok, przy tytanowych zaworach zawory a nie gniazda, panewki a nie wal czy korba lub stopka. tak samo jest w zawieszeniach- tu padaja uszczelniacze, pozniej panewki a na koncu tlok z trzpieniem. wiadomo- kazdy ma swoja wizje auta idealnego- dla jednych to tylko oryginal, dla innych czesci oem ale w innych konfiguracjach a dla jeszcze innych calkiem nowy stuff.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PatrykG40
G-majster



Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DolnyŚląsk(DLW)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czerwiec 29, 2009, 9:22 pm    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Wie ktoś coś może więcej o tym polo... to nie przypadkiem ktoś z forum...??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vwkas18
Admin



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1909
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław/Breslau
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czerwiec 30, 2009, 12:07 am    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
bezwypadkowy w Polsce Wesoly cały przód był robione w DE


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czerwiec 30, 2009, 3:46 pm    Temat postu:

vwkas18 napisał:
http://www.allegro.pl/item675788838_okazja_polo_g40.html
bezwypadkowy w Polsce Wesoly cały przód był robione w DE


Skąd wiesz? I co było takiego robione?

[link widoczny dla zalogowanych]

O tym ktoś cos wie?
Powrót do góry
PatrykG40
G-majster



Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DolnyŚląsk(DLW)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Lipiec 1, 2009, 12:19 am    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] nie G40..... rarytasik...!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Lipiec 1, 2009, 7:42 am    Temat postu:

OooO kurcze niezły bat-mobil Szok
Powrót do góry
kjub
raczkujacy



Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: rze
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Lipiec 1, 2009, 3:51 pm    Temat postu:

Okti napisał:
Skąd wiesz? I co było takiego robione?


zmieniany zderzak przedni i krzywo leżąca maska.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Lipiec 1, 2009, 11:07 pm    Temat postu:

Ojeju to naprawdę niedopomyslenia w 18 letnim aucie... przewala oczami przewala oczami

Poza tym kas napisał, ze cały przód robiony, tzn?


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Lipiec 1, 2009, 11:09 pm, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum G-Lader Strona Główna -> Giełda Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 65, 66, 67  Następny
Strona 25 z 67

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin