Forum G-Lader Strona Główna G-Lader
Polski Club Fanów G40
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Aukcje z allegro itp...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 65, 66, 67  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum G-Lader Strona Główna -> Giełda
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Luty 19, 2008, 2:15 am    Temat postu:

Okti napisał:
120 KM i bez kompresora ;) Ciekawe ...

Na to nawet sie na patrzy... Ale ciekawi mnie czy to naprawde PY czy moze jakis 3F...
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Luty 19, 2008, 10:06 pm    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] ;)
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Luty 19, 2008, 10:16 pm    Temat postu:

Z tego co czytałem na forum to koszt kompletnego sprzęgła (tarcza, docisk, łożysko) ~650 zł + jeżeli ktoś nie potrafi, nie ma wprawy i klucza dynamometrycznego to należy doliczyć 200 zł za wymiane... wydaje mi się bez sensu... Nie znam się dobrze na G40 i z tego co widze to lampy tylne są ze zwykłej wersji więc albo był uderzony w tył... chodź dziwne bo ma zderzak z wersji G40 ;) niech się wypowie Łysy i inni Wesoly
Powrót do góry
sadek
G-majster



Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: O! pole

PostWysłany: Luty 20, 2008, 12:07 am    Temat postu:

juz na pierwszy rzut oka widać ze nie jest to auto pierwszej swierzości ale moim zdaniem warto jechać obejrzeć jak ktos ma blisko, lampy rzeczywiscie ze zwykłego polo ma, zderzak moze być nawet po wypadku bo one sa prawie niezniszczalne:) poza tym widać ze klapa była malowana po braku dziurek na napis, przód tez był jebany raczej, wszystko zalezy od blacharza który to robił, no chyba ze była na maxa przekoszona ta polówka, co do sprzegła to z tego co pamietam rzeczywiscie koszt ok 700zł, nie wiem czemu piszesz ze klucz dymamometryczny jest niezbędny do tego, bez przesady.. kanał, troche umiejętnosci i wolnego czasu i mozna spokojnie samemu wymienić , a to ze gosciu pisze "koszt nabicia" no cóz wskazuje to raczej na to ze auto bylo robione półśrodkami.. metoda pana jasia albo henia:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Luty 20, 2008, 9:18 am    Temat postu:

Troche OT, sadek, zmieniałem kiedyś sprzęgło w Mercedesie 124 fakt faktem to troche inne auto niz VW i tak dalej... ale skrzynie ściągałem 2 razy, bo docisk przykręciłem na czuja, w ogole nie chciało łapać sprzęgło po skreceniu wszystkich srub kluczem dynamometrycznym sprzeglo działało bez problem Wesoly Najwyraźniej w polówce się da Wesoly nie będe się kłócił Wesoly
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Luty 20, 2008, 1:55 pm    Temat postu:

klucz dynamometryczny ma taka zalete ze mozesz sobie ustawic sile z jaka chcesz max dokrecic - wiec nie wiem o co tu chodzi
ja zmienialem kilka sprzegiel w roznych samochodach i takiego klucza nie uzywalem nigdy...co innego przy glowicy czy skladaniu dolu...
co do tego polo - nie wiele drozsze od mojego a...hmm no coz Wesoly
Powrót do góry
djla
raczkujacy



Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Luty 22, 2008, 5:35 pm    Temat postu:

makaveli jakbys troche pozniej sprzedawal to chetnie bym je obejzal ale teraz to nie dam rady

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Luty 25, 2008, 12:21 pm    Temat postu:

juz sprzedany...
Powrót do góry
sadek
G-majster



Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: O! pole

PostWysłany: Luty 25, 2008, 4:17 pm    Temat postu:

makaveli napisał:
juz sprzedany...


jeszcze zatęsknisz za tym pudłem:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Luty 26, 2008, 1:00 pm    Temat postu:

jak odjezdzal to az mi lzy do oczu naplynely, serio, plakac mi sie chcialo Smutny
tesknic,tesknie juz...
ale z beemki jestem zadowolony,nastepne bedzie m3 Wesoly
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Luty 26, 2008, 10:28 pm    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Czy napewno do końca oryginał ? Wesoly gdzieś mu się halogeniki zapodziały Wesoly kompresor przez pół roku zgubił gdzieś 0,1 bara ? Wesoly Silnik krokowy ? oO
Powrót do góry
goro79
bobas



Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: lubuskie/lubsko

PostWysłany: Marzec 11, 2008, 9:26 pm    Temat postu:

Witam co myślicie o takim kompresorze do G40 jak to będzie śmigać na seryjnych mapach? Coś innego jeszcze należało by zmieniać , oprócz rzecz jasna nocowań itp?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vwkas18
Admin



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1909
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław/Breslau
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Kwiecień 1, 2008, 1:19 am    Temat postu:

kolektor
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Kwiecień 1, 2008, 11:05 am    Temat postu:

Stanowczo odradzam zakupy w tej firmie !!!!
Powrót do góry
PR23M3K
G-majster



Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Kwiecień 1, 2008, 3:00 pm    Temat postu:

czemu? co z nia nie tak ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum G-Lader Strona Główna -> Giełda Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 65, 66, 67  Następny
Strona 11 z 67

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin