|
G-Lader Polski Club Fanów G40
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Luty 19, 2008, 2:15 am Temat postu: |
|
|
Okti napisał: | 120 KM i bez kompresora ;) Ciekawe ... |
Na to nawet sie na patrzy... Ale ciekawi mnie czy to naprawde PY czy moze jakis 3F... |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Luty 19, 2008, 10:06 pm Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] ;) |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Luty 19, 2008, 10:16 pm Temat postu: |
|
|
Z tego co czytałem na forum to koszt kompletnego sprzęgła (tarcza, docisk, łożysko) ~650 zł + jeżeli ktoś nie potrafi, nie ma wprawy i klucza dynamometrycznego to należy doliczyć 200 zł za wymiane... wydaje mi się bez sensu... Nie znam się dobrze na G40 i z tego co widze to lampy tylne są ze zwykłej wersji więc albo był uderzony w tył... chodź dziwne bo ma zderzak z wersji G40 ;) niech się wypowie Łysy i inni |
|
Powrót do góry |
|
|
sadek G-majster
Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 194 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: O! pole
|
Wysłany: Luty 20, 2008, 12:07 am Temat postu: |
|
|
juz na pierwszy rzut oka widać ze nie jest to auto pierwszej swierzości ale moim zdaniem warto jechać obejrzeć jak ktos ma blisko, lampy rzeczywiscie ze zwykłego polo ma, zderzak moze być nawet po wypadku bo one sa prawie niezniszczalne:) poza tym widać ze klapa była malowana po braku dziurek na napis, przód tez był jebany raczej, wszystko zalezy od blacharza który to robił, no chyba ze była na maxa przekoszona ta polówka, co do sprzegła to z tego co pamietam rzeczywiscie koszt ok 700zł, nie wiem czemu piszesz ze klucz dymamometryczny jest niezbędny do tego, bez przesady.. kanał, troche umiejętnosci i wolnego czasu i mozna spokojnie samemu wymienić , a to ze gosciu pisze "koszt nabicia" no cóz wskazuje to raczej na to ze auto bylo robione półśrodkami.. metoda pana jasia albo henia:)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Luty 20, 2008, 9:18 am Temat postu: |
|
|
Troche OT, sadek, zmieniałem kiedyś sprzęgło w Mercedesie 124 fakt faktem to troche inne auto niz VW i tak dalej... ale skrzynie ściągałem 2 razy, bo docisk przykręciłem na czuja, w ogole nie chciało łapać sprzęgło po skreceniu wszystkich srub kluczem dynamometrycznym sprzeglo działało bez problem Najwyraźniej w polówce się da nie będe się kłócił |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Luty 20, 2008, 1:55 pm Temat postu: |
|
|
klucz dynamometryczny ma taka zalete ze mozesz sobie ustawic sile z jaka chcesz max dokrecic - wiec nie wiem o co tu chodzi
ja zmienialem kilka sprzegiel w roznych samochodach i takiego klucza nie uzywalem nigdy...co innego przy glowicy czy skladaniu dolu...
co do tego polo - nie wiele drozsze od mojego a...hmm no coz |
|
Powrót do góry |
|
|
djla raczkujacy
Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 530 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Luty 22, 2008, 5:35 pm Temat postu: |
|
|
makaveli jakbys troche pozniej sprzedawal to chetnie bym je obejzal ale teraz to nie dam rady
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Luty 25, 2008, 12:21 pm Temat postu: |
|
|
juz sprzedany... |
|
Powrót do góry |
|
|
sadek G-majster
Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 194 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: O! pole
|
Wysłany: Luty 25, 2008, 4:17 pm Temat postu: |
|
|
makaveli napisał: | juz sprzedany... |
jeszcze zatęsknisz za tym pudłem:)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Luty 26, 2008, 1:00 pm Temat postu: |
|
|
jak odjezdzal to az mi lzy do oczu naplynely, serio, plakac mi sie chcialo
tesknic,tesknie juz...
ale z beemki jestem zadowolony,nastepne bedzie m3 |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Luty 26, 2008, 10:28 pm Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy napewno do końca oryginał ? gdzieś mu się halogeniki zapodziały kompresor przez pół roku zgubił gdzieś 0,1 bara ? Silnik krokowy ? oO |
|
Powrót do góry |
|
|
goro79 bobas
Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 89 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: lubuskie/lubsko
|
Wysłany: Marzec 11, 2008, 9:26 pm Temat postu: |
|
|
Witam co myślicie o takim kompresorze do G40 jak to będzie śmigać na seryjnych mapach? Coś innego jeszcze należało by zmieniać , oprócz rzecz jasna nocowań itp?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
vwkas18 Admin
Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 1909 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław/Breslau Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Kwiecień 1, 2008, 1:19 am Temat postu: |
|
|
kolektor
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Kwiecień 1, 2008, 11:05 am Temat postu: |
|
|
Stanowczo odradzam zakupy w tej firmie !!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
PR23M3K G-majster
Dołączył: 07 Sie 2006 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Kwiecień 1, 2008, 3:00 pm Temat postu: |
|
|
czemu? co z nia nie tak ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|